Κυριακή 29 Οκτωβρίου 2023

Ιστορίες Καληνύχτας της Γιαγιάς

Ιστορίες Καληνύχτας της Γιαγιάς - Karine -Marie Amiot

Εικονογράφηση : Julie Mellan

Μετάφραση : Κέλλυ Δημοπούλου

Από τις εκδόσεις Παπαδόπουλος

Η ώρα άλλαξε, ο καιρός χειμώνιασε και όλοι,άλλοι λιγότερο κι άλλοι περισσότερο μπαίνουμε σε ρυθμούς χειμωνιάτικους. Η cozy ατμόσφαιρα είναι αυτό που επιδιώκουμε για εμάς αλλά και για τις στιγμές που περνάμε με την οικογένειά μας.

Φτιάξτε ένα ζεστό τσάι, χαμηλώστε τα φώτα,πάρτε την κουβερτούλα σας κι ελάτε να σας μιλήσω για ένα υπέροχο βιβλίο που θα αγαπήσουν μικροί και μεγάλοι.

Ένα βιβλίο που θυμίζει λίγο Χριστουγεννιάτικο, όμως δεν είναι. Αποτελείται από 8 διαφορετικές αυτοτελείς ιστορίες , με όμορφα μηνύματα και τρυφερή υπόθεση που διαβάζονται εκείνη την όμορφη στιγμή της χαλάρωσης , λίγο πριν τον ύπνο.

Τα παιδιά μου θέλανε από μικρά να τους διαβάζω ιστορίες. Ήταν πολλές οι φορές που έβγαζα από το μυαλό μου , είτε από τη φαντασία μου είτε προερχόμενες από κάτι που διάβασα προσφατα εγώ ή μου ερχόταν εκείνη την στιγμή στο μυαλό. Πόσοι από εσάς θα ταυτιστείτε μαζί μου? 

Το ομολογώ, πως δεν είναι πάντα εύκολο , ειδικά όταν η πίεση του χρόνου και η κούραση της καθημερινότητας δεν μας επιτρέπει να διαβάσουμε μια ιστορία ήρεμα αλλά επιθυμούμε να κοιμηθούν τα μικρά μας γρήγορα για να κοιμηθούμε κι εμείς ή να ολοκληρώσουμε τις δουλειές μας. 

Ας το παραδεχτούμε όμως. Είναι η πιο όμορφη στιγμή μιας κουραστικής ημέρας. Η στιγμή που το μικρό μας αφήνεται στην αγκαλιά μας για να κοιμηθεί μετά από μια όμορφη και χαλαρή ιστορία.

Οι Ιστορίες Καληνύχτας της Γιαγιάς είναι ένα βιβλίο που θα λατρέψει όλη η οικογένεια. Ένα βιβλίο απαραίτητο "εργαλείο" για το πιο όμορφο κλείσιμο της ημέρας. 

Ρ.Σ.

Ακολουθήστε μας στο facebook και στο instagram

Οπισθόφυλλο
Οκτώ τρυφερές ιστορίες καληνύχτας για να διαβάσει όλη η οικογένεια!
Τι θα κάνει το Μεγάλο Ελάφι για να ξαναβρεί τις χαμένες σελίδες από το βιβλίο του; Ποιος πήρε τα παντοφλάκια για τα μικρά λαγουδάκια; Τα πεφταστέρια κάνουν θόρυβο όταν πέφτουν;
Αφεθείτε στο απαλό νανούρισμα των παραμυθιών της γιαγιάς και... όνειρα γλυκά! 

Περιεχόμενα
Το μεγάλο ελάφι
Το γλυκό της πολύ πολύ μεγάλης γιαγιάς
Ένα μαγικό δαχτυλάκι
Τα παντοφλάκια των Χριστουγέννων
Ο κύριος Αρκούδος και τα πουλάκια
Μια συλλογή από ενθύμια
Ένα σπίτι στην πλάτη
Η νύχτα με τα πεφταστέρια

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Βλέπω τον κόσμο όπως είμαι

Βλέπω τον κόσμο όπως είμαι - Σοφία Πανίδου Εικονογράφηση : Κώστας Μαρκόπουλος Από τις ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ