Παρασκευή 19 Μαΐου 2023

Το πρώτο μου τρισδιάστατο βιβλίο

1.Ζώα της Άγριας φύσης
2.Ζώα της φάρμας
3.Ζώα της θάλασσας

Από τις εκδόσεις Δεσύλλας

Η αγάπη των μικρών μου για τα ζώα και η επιθυμία τους να μαθαίνουν γι'αυτά είναι ατελείωτη! Συνεχίζουμε να εξερευνούμε τις σελίδες αυτών των όμορφων βιβλίων με τις κινούμενες εικόνες. Η χαρά τους και η έκπληξη κάθε φορά είναι όπως και την πρώτη φορά που τα άνοιξαν.

Κρυμμένα ζωάκια, τρισδιάστατες εικόνες και ένας ολόκληρος καινούριος κόσμος βρίσκεται εκεί για να τους ξετρελάνει και να τους ενθουσιάσει.

Ζώα της φάρμας, ζώα της άγριας φύσης και ζώα της θάλασσας! Πώς λέγονται, τι ήχους κάνουν, τι τρώνε και που ζούνε! Τα βιβλία αυτά είναι μια υπέροχη ευκαιρία για ψυχαγωγία αλλά και για γνώσεις.

Παρατήρησα οτι μετά από την ενασχόληση του μικρού μου με αυτά τα βιβλία , που είναι καθημερινή , έχει ξεκινήσει να λέει τις πρώτες του λεξούλες και να χαίρεται τρομερά που καταφέρνει επιτέλους να επικοινωνήσει.

Έχουν σκληρές σελίδες,σε κάθε μία από αυτές μια τρισδιάστατη εικόνα εμφανίζεται και πολλά παραθυράκια που κρύβουν εκπλήξεις από κάτω. Ιδανικά για τα μικρά τους δαχτυλάκια και για την εξάσκηση λεπτών κινητικών δεξιοτήτων.

Απευθύνονται σε ηλικίες 3+ όμως στο σπίτι μας τα απολαμβάνουν εξίσου ο μικρός μου γιος που είναι 2 χρονών αλλά και ο μεγαλύτερος γιος μου που σε λίγες ημέρες γίνεται 4.Το εκπληκτικό είναι, πως τα χαίρεται και η μεγαλύτερη κόρη μου, που είναι στην πρώτη τάξη του δημοτικού και βρίσκει ευκαιρία να εξασκήσει τεχνικές ανάγνωσης, να εμπλουτίσει το λεξιλόγιό της αλλά και να διαβάσει τα κείμενα για τα μικρότερα αδέρφια της.

Ζωηρά χρώματα, μικρά ευανάγνωστα κείμενα και ατελείωτες ώρες διασκέδασης και παιχνιδιού.

Ρ.Σ.

Ακολουθήστε μας στο facebook και στο instagram

Οπισθόφυλλο
Βουτήξτε σε έναν διασκεδαστικό κόσμο με το μκρό παιδί!
Οι πολύχρωμες εικόνες που ξεπετάγονται θα το βοηθήσουν να γνωριστεί με τα ζωάκια, ενώ θα ανακαλύπτει κρυμμένα μυστικά μέσα στα παραθυράκια.
Τα κείμενα του βιβλίου , με τις ζωηρές τους ομοιοκαταληξίες,θα εξάψουν την περιέργειά του και οι λεπτομέρειες των εικόνων θα το κάνουν να μην χορταίνει την κάθε σελίδα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Βλέπω τον κόσμο όπως είμαι

Βλέπω τον κόσμο όπως είμαι - Σοφία Πανίδου Εικονογράφηση : Κώστας Μαρκόπουλος Από τις ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ