Κυριακή 21 Αυγούστου 2022

"Την πρώτη φορά που ταξίδεψα"

 "Την πρώτη φορά που ταξίδεψα"

Έλενα Σαλιγκάρα 

Εκδόσεις ΝΙΚΑΣ - Nikasbooks 



Η Δέσποινα είναι μια γυναίκα 39 χρονών, παντρεμένη με δύο παιδιά που ζει στο Μεσολόγγι. Το πρώτο της ταξίδι θα είναι στη Σητεία στον γάμο της φίλης της. Εκεί θα γνωρίσει έναν εφήμερο έρωτα στο πρόσωπο του Θάνου.

Γυρνώντας πίσω στο Μεσολόγγι αρχίζει ένα ταξίδι στο παρελθόν. Ένα ταξίδι εξηγήσεων, πόνου και κάθαρσης. 

Το βιβλίο της Έλενας δεν είναι αμιγώς ερωτικό, αν και ο έρωτας καταλαμβάνει μεγάλος μέρος της ιστορίας. Είναι ένα μυθιστόρημα που αφηγείται τις δυσκολίες της ζωής, τη μοναξιά, τη θυσία που μπορεί να κάνει ένας άνθρωπος για αυτούς που αγαπάει. Ένα βιβλίο γεμάτο διλήμματα και ανατροπές.

Η συγγραφέας με τρόπο λιτό και χωρίς να εκβιάζει συναισθήματα καταφέρνει να συγκινήσει και να προβληματίσει τον αναγνώστη. 

Η Δέσποινα ταξίδεψε για πρώτη φορά στη ζωή της. Το ταξίδι της όμως ήταν μεγάλο. Ήταν ένα ταξίδι στην Σητεία, ένα ταξίδι στον έρωτα και στο παρελθόν.

Πολλά συγχαρητήρια στην συγγραφέα για αυτό το υπέροχο βιβλίο 👏🥰

Ακολουθήστε μας στο Facebook

Ακολουθήστε μας στο Instagram

Από το οπισθόφυλλο του βιβλίου 

Η Δέσποινα ταξιδεύει μόνη στη Σητεία της Κρήτης, αφήνοντας για λίγο πίσω την οικογένειά της. Εκεί, θα παρασυρθεί από τις ομορφιές του τόπου, θα μπλεχτεί σε μια ερωτική ιστορία, θα θυμηθεί πώς είναι να ζει κανείς ανέμελα.

ΜΙΑ ΑΣΥΝΗΘΙΣΤΗ ΙΣΤΟΡΙΑ

Μια γυναίκα μόνη.

Ένας έρωτας που μοιάζει μάταιος.

Ένα καθήκον που ξοδεύει μια ζωή γεμάτη όνειρα. Και στο φόντο η Κρήτη να γίνεται προορισμός ζωής, να τη θυμάται πάντα ως ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ που ταξίδεψα

"Κοιμήθηκα μετά από τον Θάνο, επίτηδες για να δω πώς κοιμάται, να κρατήσω κι αυτόν τον τρόπο και να τον κάνω δικό μου όταν πλέον θα κοιμόμουν και πάλι μόνη μου. Γυρισμένος πλάγια, προς το μέρος μου, έδειχνε γαλήνιος, με χείλη ξεσφιγμένα και μισάνοιχτα, φιλημένα αμέτρητες φορές, χορτάτα. Έκλεισα κι εγώ τα μάτια μου στο μισοσκόταδο, με την εικόνα του στο μυαλό μου λες και δεν ήμουν εκεί, λες και έκανα πρόβα για τις θλιβερές νύχτες που με περίμεναν".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Βλέπω τον κόσμο όπως είμαι

Βλέπω τον κόσμο όπως είμαι - Σοφία Πανίδου Εικονογράφηση : Κώστας Μαρκόπουλος Από τις ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ