Κυριακή 26 Ιουνίου 2022

Καρμική Έλξη


Καρμική Έλξη - Ανδρέας Καλογιάννης

Από τις εκδόσεις Ανεμολόγιο

Όλο και περισσότερο τον τελευταίο καιρό διαβάζω ποίηση και η αλήθεια είναι πως όλο και περισσότερο την απολαμβάνω.Ειδικά μια ποιητική συλλογή με τον τίτλο "Καρμική Έλξη" και εμπνευσμένη από έναν αληθινό μεγάλο έρωτα του συγγραφέα,δεν ήταν δυνατό να με αφήσει ασυγκίνητη.Γιατί πιστεύω πως μόνο αν κάποιος ζήσει αυτό τον έρωτα, τον απόλυτο, και του παραδοθεί , μόνο τότε θα καταφέρει να τον αποδώσει και να τον εκφράσει μέσω της ποίησης αλλά και να αγγίξει κι άλλους ανθρώπους.

Η "Καρμική Έλξη" είναι μια συλλογή, αποτελούμενη από 50 σονέτα, που το καθένα απαρτίζεται από δύο τετράστιχες στροφές , και δύο τρίστιχες , με σταυρωτή ομοιοκαταληξία και ρυθμό που θυμίζει τον χτύπο της καρδιάς και οδηγεί τον αναγνώστη στον εσωτερικό εαυτό του.

ΙΣΩΣ
Ίσως και να'τανε κάτι το σωστό,
κάτι που μέσα μου εγώ επιθυμούσα
και μαζί σου να ζήσω λαχταρούσα.
Μετρούσα πάντα το κάθε μας λεπτό.

Ίσως όμως και να'ταν κάτι λάθος,
κάτι που στον πάτο θα με τραβούσε
στα άκρα μου πιθανόν να μ'οδηγούσε.
Όλα αυτά θα μου έκανε αυτό το πάθος.

Το ίσως μονάχα πια με βασανίζει
αν και ξέρω πως κάτι δεν θ'αλλάξει
όσο κι αν στον νου μου πάλι γυρίζει.

Η καρδιά μου είναι καιρός να φτιάξει.
Μπορούμε όλα μέσα μας να νικάμε,
δεν διαλέγουμε όμως ποιους αγαπάμε.

Ο ποιητής, ζητάει συγγνώμη, ευχαριστεί και ξεδιπλώνει ολα τα συναισθήματά του χωρίς φειδώ.Βιώνει τον έρωτα στην ολότητά του. Δεν χρησιμοποιεί δυσνόητες εκφράσεις και περίεργο λεξιλόγιο έτσι ώστε να αποθαρρύνει τον αναγνώστη και να νιώθει μπερδεμένος και σε σύγχυση. Αντιθέτως γράφει απλά και τον βοηθάει να προβληματιστεί κι ο ίδιος και να έρθει αντιμέτωπος με τις  συνειδητές και υποσεινήδητες σκέψεις του.Η "Καρμική Έλξη" είναι μια ποιητική συλλογή γεμάτη από εικόνες,αρώματα,
αισθήματα,λυρισμό και όμορφες παρομοιώσεις.

ΑΝΤΙΟ
Σε θυμάμαι να χορεύεις στο δρόμο
ξέφρενα κάτω απ'το φως του φεγγαριού
με ξεγνοιασιά και χαρά μικρού παιδιού
χωρίς να νιώθεις πια κανέναν τρόμο.

Σε θυμάμαι να χαμογελάς πλατιά
να μου λες τι σημαίνω εγώ για σένα
οτι δεν θες να ζεις χωρίς εμένα.
Τα πάντα μετέβαλε εκείνη τη βραδιά.

Σε θυμάμαι να χάνεσαι το βράδυ
ν'απομακρύνεσαι από μας τους δύο
και έτσι να μου ψιθυρίζει αντίο.

Μόνο μου μ'άφησες πια στο σκοτάδι
να παλεύω ξανά τις αναστολές
αφού εσύ μου θεράπευες τις πληγές.

Προσωπικά υπήρξαν αρκετές στιγμές που συγκινήθηκα , που δάκρυσα, που χαμογέλασα και που αναπόλησα κι εγώ έρωτες που έζηζα στο παρελθόν. Έρωτες που η έλξη ήταν αισθητή κι έντονη, που δεν μπορείς να της αποφύγεις. Γιατί ποιος μπορεί να ξεφύγει από το κάρμα;
Είμαι σίγουρη πως κι εσείς θα βρείτε τον εαυτό σας στους στίχους αυτής την όμορφης και άκρως ερωτικής ποιητικής συλλογής.

Ρ.Σ.

Ακολουθήστε μας στο Facebook  και στο Instagram


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι παίκτες

Οι παίκτες - Marco Missiroli Μετάφραση: Μαρία Οικονομίδου Από τις Εκδόσεις ΜΙΝΩΑΣ