Κυριακή 13 Μαρτίου 2022

Τοκ Τοκ ... είμαι η ευτυχία & Τοκ Τοκ .... είμαι η λύπη

Τοκ Τοκ .... είμαι η Ευτυχία & 
Τοκ Τοκ ..... είμαι η Λύπη

Ευα Ελαντ

Από τις Εκδόσεις ΜΙΝΩΑΣ 

Μερικές φορές νιώθεις πραγματική ευτυχία.Είναι και κάποιες άλλες που η λύπη σε επισκέπτεται ξαφνικά. 

Και τι δε θα έδινες να μπορούσες να κρατήσεις τις ευτυχισμένες στιγμές για πάντα. Να κατάφερνες να τις φυλακίσεις και να τις απολαμβάνεις οποιαδήποτε στιγμή.Να  αναγνωρίζεις την ευτυχία πιο συχνά σε μικρά καθημερινά και ουσιαστικά πράγματα. Να συνειδητοποιήσεις οτι στην πραγματικότητα βρίσκεται μέσα σου και να μπορείς να την φτιάχνεις όποτε την έχεις ανάγκη. 
Από την άλλη, δεν μπορείς να αποφύγεις και τις στιγμές που θα σε επισκεφτεί η λύπη. Μερικές φορές είναι μάταιο να προσπαθείς να τη διώξεις κι αρκεί απλά να την αποδεχτείς και να μην τη φοβάσαι τόσο. Να την κατανοήσεις και να μην την αφήσεις να σε καταβάλλει μα να την χρησιμοποιήσεις δημιουργικά. 
Δύο βιβλία, με παιδική εμφάνιση αλλά γεμάτα αλήθειες και όμορφες συμβουλές για όλους μας. Για να καταφέρουν τα μικρά μας να αναγνωρίσουν,να διαχειριστούν και να αποδεχτούν την λύπη ή την ευτυχία που συχνά νιώθουν. Όχι όμως μόνο αυτά , αλλά μαζί τους κι εμείς. Δυο βιβλία από αυτά που διαβάζοντας τα για τα παιδιά μας θα πάρουμε κι εμείς όμορφα μηνύματα και μαθήματα. 

Με απλές εικόνες και χωρίς πολλά ,αλλά ουσιαστικά και κατανοητά λόγια. Όχι  μόνο για μικρούς αλλά και για μεγάλους.
Δύο τρυφερά βιβλία που αγάπησα κι εγώ και τα παιδιά μου!

Ρ.Σ.
Οπισθόφυλλο

Τοκ, τοκ…
Υπάρχουν κάποιες στιγμές που αισθάνεσαι ότι η ευτυχία είναι πολύ μακριά σου.
Δε χρειάζεται να την αναζητάς. Υπάρχει ένα μέρος όπου εκείνη βρίσκεται πάντοτε…
Ανακάλυψέ το!

Και 

Τοκ, τοκ…
Κάποιες φορές η λύπη
σε επισκέπτεται,
ενώ δεν την περιμένεις.
Αν την αφήσεις να μπει στη ζωή σου,
τότε θα ανακαλύψεις ότι το μόνο
που θέλει είναι να έχει κι αυτή
μια φίλη, έστω και για λίγο…
Μην τη φοβηθείς!

Ακολουθήστε μας στο Facebook και στο Instagram


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Βλέπω τον κόσμο όπως είμαι

Βλέπω τον κόσμο όπως είμαι - Σοφία Πανίδου Εικονογράφηση : Κώστας Μαρκόπουλος Από τις ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ