Δευτέρα 18 Δεκεμβρίου 2023

Μια Χριστουγεννιάτικη Ιστορία

Μια Χριστουγεννιάτικη Ιστορία

Διασκευή : Kristina Stephenson
Εικονογράφηση: Hoang Giang

Απόδοση : Αργυρώ Πιπίνη

Από τις εκδόσεις Δεσύλλας


Η πιο αγαπημένη μου κλασική ιστορία , είναι αναμφίβολα η Χριστουγεννιάτικη ιστορία του Ντίκενς. Αν και την έχω πετύχει σε πολλές διασκευές ποτέ δε θα σταματήσω να τη διαβάζω στα παιδιά μου αλλά και για εμένα.

Ο γέρο Σκρουτζ, περνάει όλη την ημέρα μόνος του μετρώντας τα λεφτά του. Δεν βοηθάει κανέναν που έχει ανάγκη, δεν ευχαριστιέται την παρέα κανενός φίλου ή συγγενή ούτε τώρα που είναι Χριστούγεννα.

Παραμονή Χριστουγέννων τον επισκέπτονται τρία πνεύματα. Ένα του παρελθόντος , ένα του παρόντος κι ένα του μέλλοντος και τον βοηθούν να πάρει ένα σπουδαίο μάθημα.

Ο γέρο Σκρούτζ θα έχει μια δεύτερη ευκαιρία να φτιάξει τη ζωή του, να διορθώσει τα λάθη του , να βοηθήσει τους συνανθρώπους του και να γνωρίσει την πραγματική ευτυχία.

Όλοι στη ζωή μας δικαιούμαστε μια δεύτερη ευκαιρία. Ειδικά τώρα που ένας νέος χρόνος ξεκινά είναι η ιδανική αφορμή να κάνουμε μια νέα αρχή και νέα, καλύτερα ξεκινήματα.

Αγαπώ αυτήν την ιστορία για τα νοήματά της. Αγαπώ και αυτήν τη διασκευή για την ζωηρή εικονογράφηση και τα απλά κείμενα. 

Φέτος τα Χριστούγεννα ας ξαναγίνουμε όλοι σαν τα παιδιά , που χαίρονται με τα φωτεινά λαμπάκια, με τα χρισοτυγεννιάτικα τραγούδια,με τα στολίδια και τα δώρα. Τα παιδιά που μόνο αυτά γνωρίζουν ποιο είναι το πραγματικό νόημα των Χριστουγέννων. Η αληθινή αγάπη!

Ρ.Σ.

Ακολουθήστε μας στο facebook  και στο instagram

Οπισθόφυλλο
«Ανοησίες! Και τί με νοιάζουν εμένα τα Χριστούγεννα;»

Είναι Παραμονή Χριστουγέννων. Πέφτει χιόνι! Όλοι είναι έτοιμοι να κρεμάσουν τα χριστουγεννιάτικα στολίδια και να τραγουδήσουν τα κάλαντα! Όλους τούς έχει κυριέψει εορταστικός ενθουσιασμός.

Όλους εκτός από τον Σκρουτζ. Τον ίδιο τον ενδιαφέρουν μόνο τα χρήματά του. Όμως αυτή την Παραμονή Χριστουγέννων θα τον επισκεφθούν τρία πνεύματα…

Σ’ αυτή την ωραία διασκευή της κλασικής ιστορίας του Κάρολου Ντίκενς θα δούμε αν ο Σκρουτζ θα μάθει ποιο είναι το πραγματικό, το μαγικό νόημα των Χριστουγέννων.








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Βλέπω τον κόσμο όπως είμαι

Βλέπω τον κόσμο όπως είμαι - Σοφία Πανίδου Εικονογράφηση : Κώστας Μαρκόπουλος Από τις ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ