Δευτέρα 20 Νοεμβρίου 2023

Η λέσχη των φαντασμάτων

Η λέσχη των φαντασμάτων - Κυριακή Ακριτίδου

Από τις εκδόσεις Ελκυστής

Εινονογράφηση : Βιβή Μαρκάτου

Η Σοφία φοβάται τις αράχνες, το σκοτάδι και τη σοφίτα της γιαγιάς. Επίσης η Σοφία λατρεύει να λέει ιστορίες τρομακτικές , για φαντάσματα και όχι μόνο . Όλη η παρέα της ανυπομονεί να ακούει τις ιστορίες της. 

Η λέσχη φαντασμάτων είναι ένα διαφορετικό παιδικό βιβλίο από αυτά που έχω συναντήσει μέχρι τώρα. Είναι ξεχωριστό ως προς την εικονογράφηση καταρχάς. Είναι πιο σκοτεινό , πιο ατμοσφαιρικό , ξεφεύγει από τα συνηθισμένα κι εμένα μου αρέσει γιατί δείχνει πως υπάρχει κι αυτή η πλευρά της ζωής. Δυστυχώς για όλους μας , δεν είναι όλα ροζ και γαλάζια στη ζωή. Υπάρχει και το γκρι,το μαύρο , το μωβ και το σκούρο μπλε. Αυτό που έχει όμως σημασία είναι να ξεπερνάμε τους φόβους μας και να τους αντιμετωπίζουμε χωρίς δισταγμό.

Η Σοφία έχει άπλετη φαντασία . Πλάθει ιστορίες και τις εξιστορεί με τρόπο μοναδικό. Η Σοφία είναι μια μελλοντική συγγραφέας. Το βιβλίο παρακινεί τους μικρούς αναγνώστες να πουν τις δικές τους ιστορίες και να βάλουν τις μηχανές της φαντασίας τους να δουλέψουν στο φουλ. 

Το κείμενο του βιβλίου είναι αρκετά μεγάλο. Δεν είναι όμως κουραστικό γιατί είναι γραμμένο με τρόπο απλό και προσιτό. Τα δικά μου παιδιά άκουγαν τις ιστορίες της Σοφίας με μάτια καρφωμένα, αυτιά και στόματα ανοιχτά! Ήμουν σίγουρη πως έφτιαχναν χίλιες εικόνες με το μυαλό τους, πράγμα που κατά τη γνώμη μου είναι και το ζητούμενο σε αυτές τις ηλικίες. 

Στις τελευταίες σελίδες του υπάρχουν δραστηριότητες για τους μικρούς μας φίλους.

Ρ.Σ.

Ακολουθήστε μας στο facebook και στο instagram

Οπισθόφυλλο
Η λέσχη των φαντασμάτων δεν ήταν στη χώρα του μια φορά και έναν καιρό αλλά στη σοφίτα της γιαγιάς Σοφίας. Όπου μια παρέα σαν τη δική σου σκαρφιζόταν ιστορίες μυστηρίου, δημιουργικότητας ή ίσως και τα δυο.
Πώς θα σου φαινόταν αν ξεπερνούσες τους φόβους σου καλλιεργώντας το ταλέντο σου; Η Σοφία και οι φίλοι της πάντως τα κατάφεραν

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Βλέπω τον κόσμο όπως είμαι

Βλέπω τον κόσμο όπως είμαι - Σοφία Πανίδου Εικονογράφηση : Κώστας Μαρκόπουλος Από τις ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ