Παρασκευή 8 Ιουλίου 2022

Το ταλέντο να ζεις ευτυχισμένα

Το ταλέντο να ζεις ευτυχισμένα - Κστερίνα Τσεμπερλίδου

Από τις εκδόσεις Χάρτινη Πόλη

Πάντα πίστευα οτι τα βιβλία αυτοβελτίωσης απευθύνονται στον νεότερο εαυτό μου. Στον πολύ νεότερο, στον ίσως και 20 χρόνια νεότερο εαυτό μου.Και πως τώρα , στην ηλικία αυτή που είμαι αλλά και μετά από τη σοφία που έχω αποκτήσει,μα και τη δουλειά που έχω κάνει με τον εαυτό μου , δεν έχουν να μου προσφέρουν κάτι.

Ωστόσο, το βιβλίο αυτό έφτασε στα χέρια μου σε μια περίοδο όπου η κούραση με είχε καταβάλλει και ήταν αρκετές οι στιγμές που αναρωτιόμουν μήπως απομακρύνομαι από τον στόχο μου , ο οποίος δεν είναι άλλος από την κατάκτηση της ευτυχίας.Είναι στιγμές που αναρωτιέμαι μηπως η ζωή μου παίρνει άλλη ρότα από αυτή που θα έπρεπε.Το βιβλίο το ένιωσα σαν μια τονωτική ένεση. Σαν ένα σπρώξιμο ή καλύτερα σαν ταρακούνημα.Σαν κάποιος να μου υπενθυμίζει όλα αυτά που καμιά φορά, στην ροή της καθημερινότητας , ξεχνάμε.

Απλά γραμμένο,άμεσο κι αληθινό με πολλά και στοχευμένα παραδείγματα. Η Κατερίνα Τσεμπερλίδου , με πλούσιο συγγραφικό έργο στα βιβλία του είδους, μιλάει ανθρώπινα, συμβουλεύει , χωρίς όμως να τονίζει τι είναι λάθος και τι σωστό.Παραθέτει περιπτώσεις, απλά καθημερινά περιστατικά , όπου συχνά ο άνθρωπος ξεχνάει και παρεκλίνει από το σκοπό του. Μικρά tips και πολλά μηνύματα που μπορούν να οδηγήσουν στην απόκτηση της ευτυχίας.

Γνώμη μου , πως το συγκεκριμένο βιβλίο δεν είναι απαραίτητο να διαβαστεί μονοκοπανιά, αν κι εγώ το διάβασα μονορούφι και σκοπεύω να ανατρέχω στις σελίδες του ανά τακτά χρονικά διαστήματα για να το συμβουλεύομαι.

Χωρισμένο σε ενότητες και με μικρά υποκεφάλαια, αλλά και λίστες με απλά πραγματάκια που εύκολα θα βρεις αν το ανοίξεις σε μία τυχαία σελίδα. 

Αυτό που κυρίως αγάπησα σε αυτό το βιβλίο είναι η αισιοδοξία του. Το διάβασα και έπιανα τον εαυτό μου να χαμογελάει και να σκέφτεται θετικά. Γιατί εντέλει , ενώ όλοι γνωρίζουμε πως η ευτυχία είναι επιλογή , υπάρχουν στιγμές που το ξεχνάμε και πρέπει να "δουλέψουμε" γι'αυτήν. Χωρίς ιδιαίτερο κόπο. Αρκεί να χαμογελάμε , να βλέπουμε όλα αυτά που έχουμε και καταφέρνουμε και όχι αυτά που λανθασμένα πολλές φορές νομίζουμε οτι αναζητούμε.

Ειδικά όσοι αγαπάτε τα βιβλία του είδους αλλά κι εσείς που δεν ανήκετε σε αυτήν την κατηγορία, αξίζει να δώσετε μια ευκαιρία σε αυτό το βιβλίο που αν το διαβάσετε με ανοιχτό μυαλό,θα σας αλλάξει τη ζωή.

Ρ.Σ.

Ακολουθήστε μας στο facebook και στο instagram

Οπισθόφυλλο

Τι θα γινόταν αν τη στιγμή που γεννιόμασταν, υπήρχε δίπλα μας ένα βιβλίο με οδηγίες για το πώς να ζήσουμε ευτυχισμένοι το πολύτιμο αγαθό που λέγεται ζωή;
Στο βιβλίο, που κυκλοφορεί σε ανανεωμένη έκδοση με νέα κεφάλαια, θα ανακαλύψουμε αυτό που πραγματικά ζητούσαμε:
-Να βρούμε το νόημα, τους ανθρώπους και την εργασία της ζωής μας
-Να ζούμε μια γεμάτη, ευτυχισμένη προσωπική ζωή με αυτοπεποίθηση και επιλογές, αγαπώντας τον εαυτό μας
-Να βελτιώσουμε τις σχέσεις μας με τους άλλους
-Να απολαμβάνουμε μια δουλειά που μας γεμίζει, βρίσκοντας την αναγνώριση και την επιτυχία.
Ένα βιβλίο - οδηγός με 182 συμβουλές και μυστικά που μας στηρίζει καθημερινά για να απολαμβάνουμε τη ζωή στο έπακρο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Βλέπω τον κόσμο όπως είμαι

Βλέπω τον κόσμο όπως είμαι - Σοφία Πανίδου Εικονογράφηση : Κώστας Μαρκόπουλος Από τις ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ