Σάββατο 16 Δεκεμβρίου 2023

Χριστούγεννα με τα ζωάκι της Βηθλεέμ

Χριστούγεννα με τα ζωάκια της Βηθλεέμ

Εικονογράφηση : Αγγελική Δελεχά

Από τις εκδόσεις Άθως


Πόσο σίγουροι είστε οτι τα παιδιά σας γνωρίζουν τι γιορτάζουμε τα Χριστούγεννα; Τα μεγαλύτερα παιδιά ίσως ξέρουν , αλλά τα μικρότερα ; Τους έχετε μιλήσει γι'αυτήν την μεγαλη γιορτή;

Όταν ρώτησα εγώ τον γιο μου, πήρα κάτι απαντήσεις που είχαν σχέση με τον Άγιο Βασίλη, τα δέντρα, τα φωτάκια, τα έλκηθρα, τους τάρανδους και φυσικά τα δώρα. Εκεί αποφάσισα να διαβάσουμε μαζί το βιβλίο " Χριστούγεννα με τα ζωάκια στη Βηθλεέμ".

Μιλήσαμε για τη γέννηση του Χριστού και τι πρεσβεύει αυτή στην ανθρωπότητα. Για τη φάτνη, τους μάγους με τα δώρα και το αστέρι. Το βιβλίο βοήθησε γιατί είχε μικρά κείμενα, όμορφες εικόνες και σκληρές σελίδες γι'αυτό μπορέσαμε και το διαβάσαμε και με τον μικρότερο γιο μου. Και φυσικά τα ζωάκια. Οτιδήποτε έχει σχέση με ζωάκια, τους τραβάειβτο ενδιαφέρον και τα μικρά μου ξετρελαίνονται. 

Ένα τρυφερό βιβλίο για το πραγματικό νόημα των Χριστουγέννων, κατάλληλο για παιδιά 3+ , χωρίς να κουράζει ή να εξιστορεί δύσκολες ιστορίες. 

Ας αφήσουμε λοιπόν τη γέννηση του Χριστού , να γεμίσει με αγάπη τις καρδιές μας!

Καλά Χριστούγεννα με ειρήνη και αγάπη!

Ρ.Σ.

Ακολουθήστε μας στο facebook και στο instagram

Οπισθόφυλλο
Γνωρίζεις τα ζωάκια, που καλωσορίσανε τον νεογέννητο Κύριό μας την άγια νύχτα των Χριστουγέννων;
Το γλυκό γαϊδουράκι, την τρυφερή αγελάδα, τα αθώα προβατάκια και, αργότερα, τις ψηλές, όμορφες καμήλες;
Ας ταξιδέψουμε κι εμείς στη Βηθλεέμ μαζί με τις ταπεινές καρδιές, που υποδέχτηκαν τον μικρό Χριστό, και ας αφήσουμε την αγάπη να ζεστάνει την ψυχή μας. 





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Βλέπω τον κόσμο όπως είμαι

Βλέπω τον κόσμο όπως είμαι - Σοφία Πανίδου Εικονογράφηση : Κώστας Μαρκόπουλος Από τις ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ